Alla hjärtans VECKA!

Hela veckan ska det firas med kärlek!
 
I helgen var jag och tjejkompisarna iväg och hade en lördag utan dess like! Vi åt gott, drack för mycket och dansade tills dom stängde klubben och slängde ut oss! Efter det gick vi hem och drack lite till, snackade och somnade gott. Nästa morgon var det soffmys, kaffe, frukost och planer för en tripp till New York innan jag var tvungen att åka hem igen.
 
Imorgon tisdag blir det en kväll med vin och god mat med en riktigt nära och kär vän. Hon är en supergod vän och hon bor på krypavstånd från mig!
 
På onsdag kväll blir det en utekväll med en annan kär vän. Hon och jag ska äta och dricka och sen vet jag inte vad vi hittar på. En onsdag kväll i metropolen.... allt kan hända ;-)
 
På fredag är det Alla Hjärtans Dag och då kommer min bror med familj på besök och stannar hela helgen. Det blir huset fullt och mina grabbar kommer också hem. OJ, va vi ska kalasa på fredag. Det blir värme, kärlek, vänskap, kramar och mys så hjärtat kommer att spricka!
 
 
SÅ firar man alla hjärtans Vecka hos mig! Med MÅNGA kära och älskade.
 
Hur firar DU?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0