Ta mig till Medelhavet!!!

Detta med ljusa sommarkvällar....
 
Min kropp är konstruerad för mörka nätter och ljusa dagar. Inte så konstigt att jag får depressioner höst och vår. Inte så konstigt att jag har svårt att sova hela sommaren och dessutom bara är trött hela vintern.
 
Jag tror att mina gener vill att jag flyttar söderut. Jag borde bosätta mig betydligt länge söderut än Skåne tom. Jag tror att den idealiska platsen för mig är Medelhavet eller kanske Kanarieöarna. Det är lagom långt söderut...
 
Och inte blev det lättare att sova när det plötsligt dyker upp på skrämda 8-åringar i mitt sovrum. Dom kan inte sova för att dom skrämt upp varandra hela kvällen med spökhistorier och otäcka berättelser. Självklart får dom krypa ner i min säng och SJÄLVKLART får jag ännu svårare att sova. 8-åringar sover lite vilt och dom är varma som fulleldade braskaminer.
 
Nämen, vi tar väl lite kaffe på det här va?
 
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0