Ibland har man tur

Plötsligt händer det.... ;)

Efter en otroligt lång och trevlig frukostfika (45 minuter) är jag åter på min plats bakom datorn. Tankarna flyger runt och jag kan inte komma till ro med jobbet. Jag vill läsa, prata, fundera, prata mer, umgås, prata, fundera och filosofera. Jobblusten är minimal.

Frukostfikan på kontoret bestod av mackor, te och kaffe och färsk frukt som vanligt. Det ovanliga var att vi var bara tjejer på kontoret idag. Jag och mina tre försäkringstjejer. Det som slår mig är att vi egentligen är så otroligt olika men så otroligt lika. Vad vi än diskuterar så är det liknande upplevelser, liknande tankar, liknande idéer, vi gillar samma saker, vi ogillar samma saker, vi skrattar åt samma saker.

Det är en skön stämning här på försäkringsmäklarkontoret i Borås.

Vilken tur jag haft som hamnat här. Som en trissvinst av högsta valör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0