Söderhäng en tisdagskväll



Jag och jobbarkompisarna tog en After Work igår kväll. Det fick bli söderhäng och det var trevligt som tusan.

Massor med folk. Bra väder. God öl. God mat.

Först hamnade vi på Akkurat och satt i baren och snackade och drack goda öl.

Sen blev det långpromenad runt kvartern p söder för att hitta en restaurang som hade ledigt bord för 7 personer. Det var inte lätt eftersom ALLA var ute igår.

På Kvarnen vid Björns Trädgård fanns det plats. God mat blev det också. Lax med musslor och löjrom.



Sent på natten promenerade jag tillbaka till Kungsholmen för att sova i min sköna hotellsäng.

Idag är jag trött och riktigt NÖJD =)

I kväll åker jag hem till Borås igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0