Internationella kvinnodagen

Jag har firat min mor med en present. En "mammaängel". En superfin figur i trä som visar en ängel som håller upp ett barn.

Visst har vi våra duster, jag och min mor, men jag måste erkänna att när det kommer till hemmet och barn, så är hon en äkta ängel. Jag tyckte det passade perfekt.


Och så delade jag min räkmacka med supergoa tjejen i rummet intill på kontoret. Fick vi ju räkmacka båda två helt plötsligt. GÖTT var det.

Nu glömde jag ta en bild på änglamamman, men om ni kikar in på Wedbergs Blommor så hittar ni dom vid kassan. Det finns fler... Kanske köper en till mig själv också ;D


http://www.wedbergs.se/varor.html


Jag tror jag gjorde både min mamma och goa tjejen på kontoret glada idag. Känns bra.


Kommentarer
Postat av: När man föds annorlunda

Kikar in och säger hej. Äntligen fredag imorgon, som betyder ledighet med hela familjen samlad för oss :)

Tacos, film, mys och annat smått och gott på schemat. Har du några helgplaner?

2012-03-08 @ 21:32:40
URL: http://ternhaem.blogg.se/
Postat av: Mammaingenjören

Fredagar är mys med barnen så klart, men denna fredagen blir det AW med tjejgänget och det ska bli kanonskoj tycker jag.

2012-03-09 @ 09:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0