Dagens frukost

Idag kunde jag inte låta bli att äta frukost med killarna. Annars äter jag en macka på språng och dricker mitt kaffe överallt i lägenheten.

Jag har köpt en ny sorts flingor och dom såg så goda ut att jag var tvungen att ta en skål med iskall mjölk och krispiga Froot Loops.

JÄTTEGOTT!!! God smak och mycket krispighet är det. Dessutom har dom stoppat i vitaminer i flingorna, vilket är bra. Men det är en himla massa socker. Det är ju mindre bra. Allt som hallt - GOTT.

 nesquik

Grabbarnas favorit är nesquick och vanlijyoghurt. Nesquick är bättre än Loops när det gäller socker (mindre socker alltså) och det är mer fibrer men inga vitaminer. Nåja, man kan inte få allt och det är ju ändå sällan dom äter flingor och då kan man unna sig något riktigt smaskigt!

Nu längtar jag efter en rejäl macka! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0