SÅHÄR firar jag Sverige idag

Jag firar lugnt eftersom jag är ensam hemma hela dagen idag.
Barnen är hos sin pappa och sambo på jobb.
Han kommer hem ikväll tackolov.

Dagen började med sovmorgon och kaffe framför TVn.
Lite jobbmail lyckades jag klämma in också.
Sen fick det bli frukost och dusch.

Efter duschen blev det en tur på stan och massor med kläder och prylar till mina tre boys.
Skjortor, skärp, solglasögon, skor, slips och annat "somrigt".

Nu är det lite mera pyssel och lunch och sen ska jag gå ut en sväng.

Min LCHF-meny för dagen ser ut så här:

Frukost:
Bärblandning
Keso
Yoghurt naturell

Lunch:
Ceasarsallad
(Kycklingfilé, salladsblad, avokado & ceasardressing)

Kvällsmat:
Ugnsgrillad lax
Tsatsiki
Blomkålspuré

Recept på Blomkålsuré: Blomkål, smör, grädde eller mjölk, salt o peppar. Gör som vanligt potatismos!

Detta går ju bra ju!

Hejja Sverige!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0