Torsdagstankar

Torsdagar har länge varit speciella för mig och för min sambo.

När jag har jobbat långt hemifrån har jag alltid kommit hem sent på torsdag kväll. När han nu jobbar extralånga dagar måndag till torsdag, så blir hans "fredagskväll" på torsdagen eftersom han är ledig fredagar. Torsdagar har alltså i flera år varit våra speciella dagar. Vår softarkväll. Vår hemkommandekväll. Vår kväll.

Idag är det torsdag.

Jag är inte på absolut bästa humör, men det kanske ändrar sig. Dagen är inte slut än.

Jag hade tänkt jobba, ta en god lunch på stan, träna, sola och sen gå hem och njuta av att vara ensam med sambon.



Läste precis följande:

Love does not “happen” to couples—it is something they do. It is a task.


Det är vårt uppgift att ha våra torsdagskvällar! ♥

Vilken är ER dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0