regn och rusk och blöta strumpor

Halloj!

Landade på landvetter igår kväll med småpojkarna och min mamma. Min älskade sambo stod och väntade på oss och hade längtat så otroligt att han åkt till flygplatsen en hel timme innan vi skulle landa. Käre vännen! ♥

Väl på plats möts vi av regn och rusk och solbrännan kryper ihop av förskräckelse när huden möte kall fuktig svensk vår. Mina röda converse, som passara sådär underbart fint ihop med bleka jeans, vit blus, solbränna och en torr strandpromenad på Gran Canaria måste klafsa igenom en stor vattenpöl innan vi når bilen.



Då upptäcker jag att båda sulorna läcker.... det första jag får när jag kommer hem är blöta strumpor!!!

Nåväl, nu vet jag det. Jag får spara mina converse till dom där regnfria torra sommardagarna som komma skall.

Semestern var underbar! Dock var sista dagen en plåga eftersom jag längtade efter min sambo. 7 dagar är lång tid om man bara bara bara vill ha sin kärlek i sin famn.

Nu fick jag kramar igen...och blöta strumpor. Ett gott byte. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0