Älskade barn!

Idag åker mina barn till sin pappa. Huset känns tomt, övergivet, kallt, ensamt och mörkt. Utan mina två busänglar kan jag inte leva. Jag dör lite inombords varje gång vi skiljs åt och jag lever upp lite igen när vi ses en vecka senare.

Såg den här fina bilden (http://www.alskadebarn.se/Ringar.htm) bra namn på en hmsida ellerhur?:



Insåg att detta var precis vad jag önskade mig i julklapp, eller present nån gång. Ringar med mina älskade pojkars namn på (kan ju iof tänka mig en ring med älsklingens namn på också). Att bära varje dag, alltid, nära till hands, att titta på, att virda och vända på, att älska ännu mer.

Kanske får ge mig själv detta i julklapp. Det är väl bra?

Vad önskar NI er själva i julklapp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0