Frisk och Svettig!

Inte för att jag känner mig sjuk, snarare tvärt om! Jag är pigg, utvilad, glad, mår bra i kropp och själ och det känns som om livet rullar på av sig självt. Nedförsbacke och medvind alltså och det är ovanligt bra, eller hur?
 
Jag startade upp med Friskis & Svettis igår. Första passet var en 20 minutare på crosstrainer på eftermiddagen, mellan två tunga arbetspass. Andra passet blir idag och det blir ett cirkelpass på lunchen. Hej va de går!
 
Maten går det ju sisådär med kan jag säga. Det är inte hundraprocentig 5:2 men visst drar jag ner på maten lite varje dag och mest på kvällarna. Det är inga middagar av tyngre sort efter jobbet, det blir mest sallader och frukt.
 
Nu sticker jag iväg och svettas lite.
 
Hur går det med era nyårslöften?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0