Manuskriptet från Accra, eller "Hur man lär sig ta dagen"

Förra veckan fick jag in 4 pass träning och det är inte illa alls! Det är sjukt bra helt enkelt!
 
Denna veckan har jag hunnit med ett pass än så länge, men det är ju bara onsdag och inte ens lunch än. Det hinns säkert med lite friskis och svettis under resten av veckan. Det känns som att det går bra nu.
 
Det går inte lika bra för några av mina vänner. Fick ett sms kl 3 i natt om att en vän satt på psykakuten med sin dotter. hon skulle kommit hit till mig i helgen för en girls weekend, men nu blir hon hemma med dottern ist. Undrar just vad som hänt.....
 
Och dagens myslunch med kompis på stan blev inställd för att hon är sjuk. Hon försöker jobba trots att hon mår dåligt, men lunchen ute på stan hoppar hon över.
 
Livet kan kännas hårt ibland och jag vet det mer än andra, men nu måste jag få peppa lite tillbaka. Jag läser en toppenbra bok just nu, som är full av visdom och jag finner extra insipration i den. Ni måste läsa den och ta till er av det som står där. Mycket kloka ord!!!
 
Manuskriptet från Accra
 
Man lär sig mycket om sig själv plötsligt och så får man modet att ta tag i dagen igen och igen.
 
LÄS DEN!
 
Må bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0