Ibland regnar det också

Mina pojkar har sommarlov. Dom är hos sin pappa just nu och det verkar vara full fart på ingenting alls.
 
Ibland önskar man att det verkligen kunde vara så att man inte har nåting alls att göra. Bara ha massor med lediga lata dagar att ligga inne och kolla på regnet. Men varken jag eller min yngste är sådana. Vi har lite spring i benen liksom.
 
Ikväll ska storebror hänga med polarna och jag och lilleman ska ha mys. Film och godis kanske och lite äventyr på stan eventuellt.
 
 
Kanske skulle man haft tid att vandra i skogen och kliva över en bäck, men jag jobbar ju hela dagen och det regnar lite för mycket för att det ska vara kul.
 
Vad gör NI när det regnar och det är sommarlov?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0